hehe

normalt inlägg nu faktiskt! eller jag ska klaga liiiite mer (på skolan)
THjoooo blöggen.
När ni läser detta är jag på min sista golflektion. Kommer sakna min yber snygga golflärare;) haha nejdå han är typ 30 men han har sjukligt fina ögon;)
Men den senaste tiden har jag ägnat all min vakna tid åt skol helvetet. Nån som vill byta liv med mig? eller åtminstonde göra mina läxor tack:) Men måste plugga när jag kommer hem sen efter golfen sen också så ROLIG BLOGG VAVA?
Haha jag har absolut INGET att säga så.... hehehe alla lägger till kungligt96 på wordfeud så ska ni få stryk på alfapet! hehe jag suger på det menmen;)
enbart för att jag saknar sommaren och min syster.

Kommentarer
Postat av: frida

jättefin blogg verkligen!



- är allting bra med dig? kram

2011-09-14 @ 16:19:07
URL: http://fridadehlin.blogg.se/
Postat av: BOBBOPONKEN

fan vad jag ääälskar den där bilden! sommar<3

2011-09-16 @ 14:30:18
URL: http://louiseedlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0