ny kategori!

Aa här har ni min lilla idee or what to call it. Jag hade tänkt börja med att varje lördag så ska jag lägga upp lite tips från mig som typ titta den här snygga tröjan jaja jag tror ni fattar eller? Jag kommer också kanske lägga upp kläder från olika butiker som liknar varandra eller nåtgot sådant.
Men den här veckan ska jag bara prata om min stil typ!
Min stil skulle väl inte jag kalla direkt så speciell. Jag följer verken modet eller ser ut som precis alla (okej ibland ser jag väl ut som andra..). Jag har både lite tuffare stil och även gulli gull stil. Ibland kan man se min stil som "Hej, jag tror att jag följer modet men det gör jag igentligen inte". Så helt enkelt har jag en egen stil.
Jag tycker det är viktigt att ha sin egen stil och våga ha de kläder man själv känner är snygga. Spela roll om någon säger "men dah den var inte fin!" tyckte du den var fin KÖP DEN. Brydig inte om vad andra tycker.
Denna bild skulle man väl kunna säga vara "Hej, jag tror att jag följer modet men det gör jag inte igentligen". hehe
Enkel och stilren outfit, but still awesome.

Kommer kanske ett till sånnt här inlägg idag då detta bara var som en introduktion;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0