värt♥

Ganska värd kväll.
Blev inget i lambohov av olika orsaker;) så när vi väl kommit dit så satt vi där ett litet tag innan vi rörde våra rumpor mot bussen in till stan. Då gick vi till daniel för att lämna lite grejer och hämta lite grejer och hämta honom. Sen stack vi till trädgårdföreningen och chilla med lite folk, sen orkar jag inte berätta mer;)
Men i alla fall sjukt värt:)
slänger upp en bild på min sötis bara för att vi inte kommer träffas på sjuukt många veckor. Vi kommer träffas i slutet av juli igen :( för jag åker till spanien hon till usa sen när hon kommer hem igen så åker jag till spanien igen... *sadface*♥

Kommentarer
Postat av: gunhild 43

älskaaaar dig ....NAAAAAT! okej seriöst faktiskt faktiskt<3

2011-06-17 @ 00:45:23
URL: http://linnphillipsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0