rubrik?

Jag vet jag suger men what eve;)
Haha igår blev väääldigt lyckad förutom att jag mådde piss, min mage har något imot mig har haft ont i magen i över ett dygn nu?! Kvällen tillbringades med dem bästa på ett berg och med en engångs grill som gjorde allt för att inte funka.. haha men det var sjukt bra ändå!
Sen idag så har vi gått på stan (trors min förbannade mage) det är ju rea på massor med butiker så jag menar dahh elr aa;)
Borde igentligen packa då jag åker till spanien imorrn och jag har inte ens börjat. Ikväll kan jag inte heller packa då jag har blivit bjuden till en väldigt söt chey kallad vendela, elr inte hos henne utan hos nån hon kännde elr nåt;) jaja what eve jag tar i alla fall med mig min trogna klan (ööö okej?) bobbo boy och linn!
PUSS
ni är fan dem bästa i mitt liv just nu!

Kommentarer
Postat av: bOBOooboii

älskar dej sara!

2011-06-17 @ 12:35:13
URL: http://louiseedlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0