försök inte.

Tjooo blöggen:)

Gick upp vid typ 11 började städa mitt rum lite men sen palla jag inte mer (som vanligt). Gick ut och la mig och schtekte lite på altanen sen kastade jag mig ner i plurret och solade lite till. Nu sitter jag här och chilllaaaar. Fick ett erbjudande av en soet chey att komma till johannelundsbadet men får se fall jag pallar, tror jag ska ut och springa faktiskt:)
just ja fick ett trevligt sms från en viss hej jag har sjukt fina ögon och är allmänt söt tjej vid namn elin pettersson, hon hade en skit bra ide om att alla i konfa gruppen (aa förutom kanske vissa hehe) skulle tälta på lovet. Jag tyckte augusti efter som att hela juli säger jag SPANIEN och hon kunde inte innan, så vad säger ni konfa folk? TÄLTA? AUGUSTI?
puzw
bild i repris, efter konfaaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0