filmkollo

igår är jag tittade min mejl (första gången på typ... LÄNGE) såg jag att jag hade fått ett mejl från en tjej som hade sett mig på en film hemsida som jag är medlem på. Hon tipsade om ett filmkollo (gissar att hon är ledare eller nåt) och hon hoppades att jag skulle vilja komma. Vilker jag GÄRNA hade men problemet är den att detta mejl kom för över en månad sen så troligtvis lite försent nu....

för er som inte vet, kanske nyare läsare? så är jag ganska intresserad av film och teater och så. Sommaren 2009(?) så var jag med i en pilot film (början på möjligtvis en långfilm) där jag spelade en av huvudrollerna. När jag spelade in denna så växte mitt intresse för att spela in film ännu mer! så detta kollot hade varit jätte roligt tror jag!
google bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0