sorry!

det är sjukt vad statistiken kan sjunka bara för att min inte uppdaterat på tre dagar! Haha. Min dator är fortfarande paj.... och kommer kanske vara det ett ganska långt tag framöver:(

men jag sticker ju till spanien på onsdag och pappa skulle försöka skaffa internet (eller han ska!) så då blir det förhoppningsvis minst ett inlägg om dagen men bilder också:) vad sägs? trevligt va!

sitter vid våran nya bärbara. Pappa köper alltid nya datorer till sig, även fast han inte behöver. Medans jag sitter med en trasig dator men nejjj den ska jag ha:( haha jag tar helt enkelt den här istället MOHAHA nej då men den har web men jag sitter med en redig finne på hakan och är osminkad så nej ingen bild;)

Kommentarer
Postat av: lina

Åldern är bara en siffraaaaaaa! bajs bajs bajs bajs. älskar dig <3

2011-07-04 @ 15:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0