my second home.

jag vet inte men har jag visat bilder på hur huset i spanien ser ut? Om jag har gjort det så gör jag det igen:)

Det kommer bli väldigt mycket bilder för jag visar verkligen typ ALLT ;) haha så hoppas ni orkar titta:)
VÅNING 1
Vardags rum


Linas rum


köket




Nedervåning





Badrum 1


VÅNING 2

Badrum 2


Mammas och pappas rum



Mitt rum:):):)





Balkong



Huset utifrån:)



Poolen



Lilla stranden



Blått hav



Aa då har ni sett det mesta. Bilderna är inte de nyaste så de stämmer inte riktigt för det har kommit upp gardiner och sånt i huset så det inte ser så stelt och tråkigt ut:)

Undra fall nån orkade titta på det här? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0