hej då?

japp... Jag börjar starkt(!) fundera på att lägga ner bloggen. Bland annat pga av alla äckel kommentarer jag får från er avundsjuka människor som inte våga kommentera vilka dem är. Och jag känner att lusten att blogga är väldigt liten. Plus att när jag startade bloggen va det typ inte hela linköping som började utan jag (jag menar inte att folk härmar mig för jag menar dah typ alla bloggar ju!) men nu är det typ hela linköping och jag känner att vad fan ska jag blogga om mitt meningslösa liv när det redan finns 1 000 000 bloggar om det? Så aa vi får se när vi hörs igen kanske imorgon kanse om en vecka en månad? ett år? aa jag vet inte...

Kommentarer
Postat av: lolloboii

nej vafan fortsätt! <3

2011-01-04 @ 12:47:08
URL: http://louiseedlunddd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0