trött

God morgon...

Jag är sjukt trött och jag har inget att ha på mig... Troligtvis blir det det som jag typ alltid har på mig? En bas tröja och jeans. SJukt tråkigt jag vet. Jag är grymt trött på att gå upp så sjukt tidigt på morgonen också:O

Men nu ska vi tänka positivt det här är sista veckan innan lovet och sen är det looooovvvv och då får jag sova länge (Y) på sportlovet så ska jag till sälen typ halva veckan och så måste jag plugga:/ men aja sova länge få jag ju göra i alla fall :)



nåt sånt här ser jag väl ut som idag...


just ja... Jag är halvt orörlig också för systra min körde skiten ur mig i en och en halv timma på gymmet så idag snackar vi träningsvärk i ryggen och magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0