midje jeans!

HAHA jaa... vad är det för speciellt med det? Joo linn hatar det, killar verkar drägla över tjejer som har det och vad mer? HAHA inget... vilket onödigt inlägg men varför gillar killar typ tjejer med höga jeans? (detta är då linns och min teori men:)) på vissa är det ju inte ens snyggt. Inte på mig i alla fall för rumpahhn ser gigantisk ut från sidan i det;) haha men aa är det nån som vet varför killar gillar tjejer med höga jeans KOMMENTERA!



HAHA

okej... jag har ångrat mig. Det är fint på vissa så länge som man inte VICKAR PÅ RÖVEN!

Kommentarer
Postat av: HEHEHE

de är fult:) på vissaa ....

2011-02-01 @ 17:47:53
URL: http://linnphillipsen.blogg.se/
Postat av: tocoolforyou

ägghjärna, killar gillar det just för att tjejers stjärt ser större ut i det!

2011-02-01 @ 19:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0