thinking back

tänker tillbaka på sommaren 2009 som kanske var den bästa sommaren i mitt liv... Den sommaren var det första året som jag spelade teater i gamla linköping (och troligtvis det bästa året där) och jag uppfyllde även en liten del av en stor dröm...jag spelade in holger och vilde.... Fan vad jag saknar det asså! det var så grymt kul verkligen!! Det var efter det som jag visste att jag ville bli skådespelare. nää nu vill jag bara göra ännu mer filmer efter att ha tittat på trailern over and over again... Helt ärligt om ni får chansen att vara med i en film TA DEN! ni kommer inte ångra er!
nu funderar jag på om jag ska eller inte ska lägga in trailern här.... äsch alla har ju redan sätt den så jag slänger in den också;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0