SING HALLELUJAH

sådär! nu har jag äntligen fått internetet på mobilen att funka, men på datorn är det fortfarande paj.... det suger röv! jag som verkligen behövde börja göra min so uppsats.... men nae. så det lär väl sluta även med den här uppsatsen att jag sitter och skriver den kvällen innan man ska lämna in den... jaja får hoppas att det funkar imorrn i alla fall! känner mig handikappad utan internet!

men jag kan stolt säga att jag började läsa min svenska bok i dag och jag kan även säga ATT JAG LÄSTE UT DEN! tillbringade nån timme i sängen och läst sen fixa jag lite med min tomteklänning(som blev skit ful så att alla vet det!) och sen läste jag lite mer och vips så var den färdig läst! STOLT CHEY!

men just nu blir min mobil spammad av facebook meddelande då elin p försöker övertyga mig, bob, klimpan att vara med och spela innebandy imorrn... ni alla kära bloggläsare vet ju hur fruktansvärt bra jag är på sport och så.... hehe

hade helt glömt bort att jag skulle till sjukgymnasten imorrn men som tur vad påminde mamma mig.

har inget mer vettigt att säga så jag säger byeeeee byeeeee

tha book som jag läste ut
körde även lite spa idag med peeling och ansiktsmask osv;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0