man lär sig av sina misstag

för er som inte känner mig så väl kan jag säga att jag är väldigt nyfiken av mig, särskilt såhär runt jul när julklappar väntar;)
Enligt pappa är min uppgift att hämta posten efter skolan och just idag pallade jag verkligen inte och struntade i det! Han sa åt mig flera gånger när han hade kommit hem och jag sket i det fortfarande (fett g!). Så sen när jag väl var påväg ut för att hämta posten så stoppar mamma mig och springer ut och hämtar den... varför? jo för att min julklapp hade kommit på posten...

varför hämtade jag inte posten så hade jag fått en hink om vad jag skulle få i julklapp......

HEHEHE roligt inlägg va?! bara för att jag är så schenerös (man måste bara älska min stavning!) så får ni en snygg hehe bild från imorrse va lite stressad... som bi ser behöll jag mitt lockiga hår idag med;)


Kommentarer
Postat av: syster

fin tröja....................... <333

2011-12-15 @ 13:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0