jag lovar...

...att jag lever! har fått cirka 1000 klagomål på min bloggning av en tjej vara bloggning suger röv också så du helt anonyma flicka *host*linn*host* kan sluta klaga innan du själv tar och bättrar på din bloggning;) hehe

men den senaste tiden har jag inte gjort ett piss varit depp över att mitt liv ser likadant ut varenda dag... JAG ser likadan ut varje dag.... har inga kläder att ha på mig och ett hår som lever ett eget fult liv.. hehe

men annars är det bra! eller jag kan passa på att säga att det är nått fel på min mobil också... ibland kan jag inte ta emot sms eller meddelande på fb eller mejl... så det suger röv också:)

just ja har haft lucia träning några gånger nu och enligt våran (väldigt svår imponerade) musik lärare så låter det riktigt bra! men i mina öron låter det som ett gäng östgötar som försöker sjunga... men jag är över happy för jag blev tomte!!!:):):):) men nu ska jag väl ta och skaffa mig ett liv så hörs vi väl förhoppningsvis imorrn? pussss

mitt pimpade lucia papper! rosa glittrigt naglack is tha shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0