helt ärligt...

hur mycket jag än hatar min klass ibland och kunde strypa vissa i den ibland så insåg jag för ett tag sen att jag kommer sakna dem...
Efter jullovet börjar jag min sista termin på engelska skolan och det känns så jäkla gött! Men sen inser jag att jag inte kommer möta samma idioter och mongon men ändå helt underbara personer som jag gått i samma klass som i fyra år varje dag utan jag kommer börja med nytt folk och allt.... Jag kommer nog sakna alla vissa mer och vissa mindre och ockej helt ärligt så finns det väl några som jag inte ens kommer sakna men ändå.... WÄÄÄ det känns sjukt tråkigt asså! Har nog inte riktigt insett hur jäkla bäst min cp klass är asså... men jag får se till att ta vara på den sista terminen sen kommer jag TVINGA alla att träffas på typ en återträff i månaden eller nått.. KOMMER SAKNA ER ALLA A:are men nu ser vi till att vår terminen blir den bästa i hela våra liv! WHOHOHO
skulle kunna fortsätta lägga upp bilder forever and ever men nu räcker det;) första bilden är från förra årets julavslutning och resten är från klassresan.
helt enkelt så äger min klass lite då och då och jag kommer sakna engelskas kungar när vi slutar!
9a forever and ever;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0