sleten chey

hejhej:) sjukt trött är jag vet inte varför men men;) gårdagen/kvällen blev sjukt lyckad med mina brutts så det var ju nicceee;)
imorrns blev jag väckt ganska tidigt fick upp och åt sen gick jag och la mig igen, det blev inte som vi planerat idag så jag blev kvar i linkan. Sen vakna jag igen och gick ut och gick i 1 timma och 20 min;) hehe lyckade skaffa mig rediga blåser på hälarna så nu kan jag inte gå i några skor... jävla skit!
ikväll blir det ekängen med lollo och linn sen träffar vi väl lite folk där;) puss
till hon som kommenterade om holger och vilde: Tack så jätte mycket och det var ju trevilgt att du hamnade här på min blogg;) markus vet jag faktiskt inte har inte hört någt från honom på läänge men facebook funkar ju alltid ;) hehe

Kommentarer
Postat av: MELI

bloglovinbyte? :)

2011-08-08 @ 08:04:02
URL: http://mmeeli.se
Postat av: Jenny (;

ohh, tack för svaret ! men uääh hittar honom inte ;// haha jaja..

2011-08-08 @ 14:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0