senaste tiden.

tänkte informeraa er lite om vad som hänt i mitt liv den senaste tiden. Jag menar jag har ju sugit på att blogga och har faktiskt börjat tänka på att lägga ner bloggen, vet att jag sagt det ett par gånger men nu tar jag mig en redig funderare på det! Men i alla fall.
Fredag-myskväll hos vendela!
Lördag-Ute och gick och träffade lollo, linn och emelie på kvällen
Söndag-Sov och kolla på film hela dagen, piss väder!
Måndag-Världens härligaste bussresa med lollo till issas land.
Tisdag-Issas land
Onsdag- LISEBERG MED SAGIS!
Torsdag- sovit,fotat,skolångest
Jaa det var väl det tänkte att ni kunde få några bilder från myskvällen hos vendela!

Kommentarer
Postat av: esther

tack fina di!

2011-08-12 @ 10:11:56
URL: http://esthermothata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0