5 september 2010

TJAAA:)

Trött idag asså! Jag har inte gjort då mycket annat en att plugga som en galning! Haha jag var ju sjuk två dagar förra veckan så jag ligger skapligt efter kan man ju säga... men jag har lyckats göra ett helt kapitel på spanskan och nu sitter jag med matten där jag jobbat en exercise typ! Stolt:P haha

Men jag har också fotat lite idag som jag nu upptäckte att jag raderat:P allt förutom en bild.. så den får komma upp men det va den första så den är inte så jävla bra direkt:P men men...

Förresten undra vem som fyller år imorrn?




UPDATE: DET BLIR NÅT FEL NÄR JAG LADDAR UPP BILDERNA HÄR SER NI! DET BLIR SOM OM DET VORE ANNIMERAT TYP LITE TITTA PÅ HÖGER SIDA SÅ SER NI!

Kommentarer
Postat av: lollo

fin bild ju! :)<3

2010-09-06 @ 10:03:08
URL: http://louiseedlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0