25 september 2010

Jaja jag vet va ni tänker: åhh inte nu igen, ska hon aldrig lära sig att uppdatera!

Haha, men nu får ni ta och lära er en sak! Jag kommer nog aldrig blogga på onsdagar(hinner inte) och troligtvis inte på torsdagar (hinner inte då heller) :P haha så ni kanske fattar varför jag inte uppdaterar då typ:)

Men nu sitter jag här super sexig med mina heta glasögon på.... Sen blir det väl stan (välkommen till linköping! det enda man kan göra på en lördag är att åka till stan och titta!) Och så måste jag fixa en ny design till systra min som börjat blogga igen... tjatat som bara den på mig!

haha aa men igår va det ju fotbolls turneering med skolan och gissa vilka som vann? 8 fucking A! :):):):) vi är bara för bra asså! Guuuudddd nu har jag typ en miljon bilder att ladda upp från det:) men vi får se när det kommer.

                     PUSSSSS


OCH NEJ JAG ÄR INTE TJURIG BARA TRÖTT! :)


Kommentarer
Postat av: lollllooooooo

vill se bilder från fotbollsturneringen NU! :))<3

2010-09-25 @ 12:27:31
URL: http://louiseedlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0