19 september 2010

VAL! haha igentligen bryr jag mig inte efter som att jag är för liten för att rösat men nästa val... då är det allt min tur att rösta!:)

Hej hej:)

Jag kunde inte uppdatera mer igår för mitt internet slutade fungera.... som vanligt typ:P men nu funkar det igen! Jag är färdigstädad med min garderob (tog tusen år typ!) och jag har precis beställt en fjärrutlösare! HAPPY!

Haha japp så nu är jag jätte glad den kommer nog komma typ på... onsdag eller så för det tog 1-2 dagar efter beställning och de tar ju mot min betsällning imorrn så:) guuuuudddddd vad jag längtat efter att ha en fjärrutlösare!

Men jag är inte hundra procent säker på att den funkar:P för den kostade bara 109:- så aa jag vet inte riktigt men man kan ju inte göra annat än att testa:)
                     puss puss



Så ser fjärrutlösaren ut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0