26 oktober 2010

HEMMA:) eller kom hem i natt men men:P

Jag orkar inte skriva om spanien eller så men ni kan ju gissa hur jag haft det:) bra väder men ändå krit vit... tur att man inte är ensam om det i detta land!

Hallå! jag har kommit på en sak:):):) BLOGG.SE HAR JU SKAFFAT TIDSINSTÄLLDA INLÄGG!!!! :D:D:D HAPPY FACE!

Förresten jag har kommit på hur man kombinerar flera bilder i en(Y) haha så därför får ni några bilder så:P







BILDERNA BLEV EJ DE BÄSTA FÖR JAG HAR PRECIS LÄRT MIG OCH JAG HADE INTE TID ATT GÖRA DE BÄTTRE SÅ JAG VET ATT DET ÄR FAILADE (INGEN KOMMENTAR OM SISTA BILDEN) MEN JAG HOPPAS ATT NI FATTAR:)

Kommentarer
Postat av: lollo

skitfina sara!

2010-10-27 @ 09:35:55
URL: http://louiseedlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0