nemen oj!

i söndags tittade jag på en blogg (efter att ha läst sagas blogg) och denna blogg var inte bara en vanlig utan den handlade om en tjej som var 14 år och gravid?! hon skulle föda i december.

och då tänkte jag hur fan skulle det kännas nu för migg och upptäcka shit jag är gravid!? herrugud jag vet inte hur jag skulle reagera eller nåt...jag skulle nog mest få panik.

För jag menar man får liksom inte leva sitt liv! Hon är nu 14 år och hon har liksom inte ens kommit igång med livet än eller vad man ska säga. Tänk sen när hon blir 18, hon blir ju inte som en helt vanlig 18.åring eller joo fast med ett 4 årigt barn! titta in på bloggen!

Gud jag tycker hon är väldigt tuff och modig och jag säger inte att hon gör fel (fall det är så folk uppfattar det!) utan jag vet bara inte fall jag skulle klara av det men jag tycker det är skit starkt av henne att ta det beslutet att behålla barnet! YOU GO GIRL!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0