kamera

Jag tror jag bestämt mig! Det blir nog en canon i alla fall. Efter att jag hade frågat folk och nästan alla svarade canon så tror jag det blir det, fast saga-maria får mig att ändå tänka på nikon d3000 och jag är osäker på vad jag vill! Men jag har tills efter julafton att bestämma mig men guuuuuuuud så svårt det är! Får väl ta och läsa massor med recentioner(ojj hur stavas det? xD).




Jag "känner" ju nikon bättre än canon men de flesta säger att canon tar bättre bilder och enklare att lära sig...

Kommentarer
Postat av: emmaalouisefoto.blogg.se [FOTOBLOGG♥]

sv; jag har en CANON EOS 1000 D

den på bilden ;D (Y)

bra att du ska ha den ! du kommer inte ångra diig :D (A) den är asbra bättre än nikon! (A)

2010-11-06 @ 19:12:27
URL: http://emmaalouisefoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0