diss!

känner för att dissa lite saker!



STORBLOGGARNA! japp ni läste rätt. Jag vill dissa alla storbloggare för deras usla uppdatering! Jag fattar väll med att det har ett annat liv men de får ju fan betalt för det, det är liksom deras jobb! Den enda storbloggaren som uppdaterar hyffsat är kissie. Men typ kenza, foki och alla dem suger på att uppdatera! Och dessutom så har kenzas uppdatering blivit tråkigt... Jag älskade kenzas blogg förut men nu handlar det bara om kenza tyra show... Så diss till er sugiga uppdatering!

SKOLAN BÖRJAR! en stoooooor fet diss på detta! usch stressen för alla prov, läxor, uppsatser, inlämningar blää på det! Jag känner på mig redan nu att min uppdatering här kommer sjunka ganska lågt. Jag har tittat på vårat prov och läx schema och vi har typ minst ett prov i veckan...

FALSKA MÄNNISKOR!  jag känner att jag har aaalllllddddeeeellllleeeesss för många i mitt liv och jag borde kanske ta och sortera bort dom men problemet är att jag då har så få äkta kvar...

det var några saker jag bara var tvungen att dissa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0