12 november 2010

I'M BACK BITCHES! haha japp japp!

Hur har ni haft det? Har ni överlevt utan min fantastiska uppdatering? thihi själv måste jag säga att det var en välbehövlig paus! annars skulle jag nog failat på alla prov! (vilket jag gjorde nu med men men:P) haha

Själv har jag pluggat, pluggat och... just ja pluggat. Men nästa vecka har jag bara ett prov så:) men förra inlägget pratade jag om snön... jag tog en bild på morgonen där på så den ska ni få se.

Snö... är fint men det är det ända bra med det och just nu HATAR jag snön för det är bara slask! för det  har regnat typ hela dagen så jag blev sjukt blöt om fötterna:( haha men vi höööööörrrrssss



(bilden suger jag vet...) det var över 2 decimeter (20 cm) här!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0