06 november 2010

God morgon alla goa och glada:)

och alla tjuriga också:P Haha idag är det frost och svin kallt ute! Och jag börjar fundera på hur jag ska överleva vintern. Jag har ju för det första ingen vinterjacka och för det andra inga vinter skor... De säger att det kommer att bli den kallaste vintern på 1000 år och jag funderar på ifall jag ska flytta ner till spanien över vintern:P

Haha nej då eller i alla fall gå i idee kanske?

Här får ni en fin (host host!) morgon bild på mig... Haha lite gamal mascara som man kan se under ögonen och sen håller jag för handen för jag har universums största finne :P PUSS



P.S haha fan vad tjock jag ser ut i ansiktet! D.S


Kommentarer
Postat av: saga-maria

om du drar till spanien så tänker jag följa med!

2010-11-07 @ 20:09:07
URL: http://sagamarias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0