lilla melodifestivalen

jag kommer ihåg hur jag varje år följde lilla mellodifestivalen! Haha gud...jag och en kompis skickade till och med in ett bidrag som hette killar. Jag minns så tydlig när vi stod och filmade vårt bidrag och jag minns refrängen och en vers!

"Killar det gillar vi killar det tycker vi om, om vi ser en kille så blir vi stört kära, det spelar inge rooooll om hur gammal han är bara han inte ä 15 eller ööver och så måste han va väldigt snygg!

Duuu du är så snäll, duuu vad jag gillar dej, duuu kan det bli vi två åhåhåhåh! "

Haaha shit asså. Jag har nu suttit och kollat igenom massor med gamla bidrag på youtube! Hahaha gud va kul asså!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0