blogg tips

jag tänkte att jag kunde tipsa om lite bloggar som jag brukar läsa. Nu tar jag inte det vanligaste som kenzas och de (även om jag läser dem men folk vet nog vilka de är redan)

1.Lindas sminkblogg
  Denna blogg är väldigt rolig att kolla in på lite då och då. Linda bloggar mest om smink. Jag suuuger på att sminka men det är kul att kolla in och drömma om att man skulle kunna göra så som hon gör!
  Sjukt fina sminkningar (säger man så?)




2. Febbs
   Louise skriver febbs.se kollar in på denna blogg minst tre gånger om dagen. Febbs bloggar om mode, eller asså hon bloggar om sina outfits och tipsar om kläder. Mycket bilder vilket jag tycker är viktigt! (även om inte min blogg har det xD)  Väldigt söt också! älskar hennes blogg!


3. Conler
 Conler skrivs av en tjej som heter Madicken. En väldigt...vad ska man säga...stark? tjej. Hon skar sig förut men har lyckats ta sig ur det. Jag tycker att alla ska kolla in på denna blogg! Skriver om sitt liv och sånna grejer.   Kollar på den här bloggen dagligen :)

Jag gissar att hon har högerklicks skydd men gå in på bloggen för bilder:)

4. Frida
   Frida skriver om mode och tips på kläder och visar även sina outfits. Brukar kolla in här då och då för att få lite insperation. Ungerfär som febbs mycket bilder och fina dessutom för hon är väldigt söt!




Kommentarer
Postat av: FANNY <3

Åh, tack för bloggtipsen! Ska spana in sminkbloggen:)



Ha en trevlig helg <3

2010-05-14 @ 09:05:40
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: GRAHN - FRIDA

Ja det är helt okej att du lånar bilden;) tack för berömmet! =)

2010-05-14 @ 12:07:23
URL: http://fridagrahn.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0