hemma från föräldrarmöte:)

visst låter det mobbat att vi va med? men det va såhär att vi höll i det typ:S thihi det sög men men, Nu sitter jag här och redigerar bilderna som jag tog på astrid (och som astrid tog på mig även fast det va henne som vi skulle fota:Pjaja bildera blev endå mobbade så:)) så ni kommer kanske få se resultat imorrn? eller någon annan dag.

Men jag hade tänkt att ni kunde få se en bild, bara för att jag är så snäll(A)

Vi får se fall jag orkar uppdatera mer idag annars ses vi imorrn, och förresten! jag ska till doktorn imorrn...NO ME GUSTA! bläääää.... jaja..
            puss puss


Här kommer smak provet (astrid tyckte att bilderna blev bajs medans jag tyckte dom blev suuuuppppeeeerrrr bra!)




JAG ÄLSKAR ASTRIDS GLUGG!

Kommentarer
Postat av: astrid, modellen(y)

mobbas inte! och nej sara, du och alla andra, inklusive mej, HATAR MIN GLUGG!!!! ser fan ut som typ caroline af ugglas? :o <3

2010-03-12 @ 16:36:44
Postat av: Daniella, Louise & Sandra

Skit snygg bild ju :))

2010-03-14 @ 11:42:52
URL: http://wildeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0