100309-DÅLIG OCH DÅ MENAR JAG DÅLIG HÅRDAG!

usch och fy och blää på mitt hår idag asså! det vill bara ligga slickat som en katt runt huvudet ingenvolym eller nåt! jag frå damp på sånna hära dagar...

Nu sitter jag och väntar på att elin och hennes mamma ska komma och hämta mig sen åker vi till linn och hämtar henne sen bär det av till helvetet...fast vi har rätt så kort dag idag, i alla fall jag för jag har inget elevensval:) thihi så bra för mig. så jag och issa(som inte heller har något elevens val) drar väll till stan eller hem eler nåt:)

Men jag slutar?...14.00 med gympa så jag kanske skriver igen vid...16? jaja vi får se:)
                  puss puss




GE MIG VOLYM! GE MIG VOLYM! GE MIG VOLYM! GE MIG VOLYM!

Kommentarer
Postat av: E M M A - den blonda♡

sv: tack =)

canon EOS 450d

2010-03-09 @ 14:27:02
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0