mot spanien ännu en gång!

tyvärr hinner inte jag göra en video blogg idag:( jag har så mycket att jag göra innan vi sticker. Men jag hoppas det går bra med ett inlägg istället!

Jag åker vid lunch idag typ och kommer hem den 24 på kvällen/natten sen den 25 ska vi sticka och fira midsommar så vi får se hur det blir med uppdateringen. Kanske att jag får tillgång till internet där nere vem vet:P

Jag hoppas att ni får underbart väder här (det kommer vi ha i spanien 27 grader minst varje dag och sol) och har det jätte bra medans jag är borta!

Fall lina eller nån ser detta så säger jag JAG KOMMER SAKNA DIG, MAMMA OCH KATTEN! :P

Ha det underbart och jag älskar er alla! PUSS och kram!

en stor blöt puss från sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0