100626

Hej hej

Nu har jag tid att uppdatera. Blev inget midsommarfirande för mig inte...för jag blev kvar i spanien en dag till än vad det var tänkt. Flyg f*n blev ju inställt!Det va ju nån strejk i frankrike som gjorde att vi inte kunde flyga över frankrike.

Jag och pappa tillbringade 7timmar på flygplatsen. Först stod det bara att flyget var försenat till fem i tio. Sedan ändrade dem det till att det blev inställt. Då fick vi tillbringa 3timmar me att stå i kö för att få en ny biljett. Smarta som dem va så hade dom bara en kassa öppen och det var 7 inställda flyg med 189personer i varje... snacka om mycket folk!

När vi äntligen kommit fram var vi svin trötta och så. Men vi fick biljetter till dagen efter. Då blev det ju bara att hyra en ny bil och åka tillbaka till huset.Vi kom till huset typ 2 på natten. Fatta vad våra grannar blev chokade när det såg oss dagen efter xD vi hade ju sagt hejdå och allt.

Jaa.. så jag tillbringade min midsommar med att sitta på ett flygplan.. bättre kunde man ju haft det. jävla ryanair.

Låååååång inlägg! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0