100713

OMG! :O I'M ALIVE!

Haha jaa som sagt va jag lever! haha jag vet att min uppdatering har varit på botten men det får den vara nu känner jag!

Den här veckan och vecka 30 spelar jag teater så jag är ganska uppdatagen hela dagarna typ:P så där har ni en förklaring en annan är att det är så jävla varmt så jag orkar inte!

asså vi har inte haft under 30 grader sen i fredags typ! det är heeeeelt sjukt! haha men hörs!
                     puss puss

thihi buuusigt känner mig inte så fresh kan jag säga! håret är som ett monster på huvudet svetten rinner och jag känner mig bara äcklig helt enkelt (fast hur känner man sig efter en dag med teater!) haha jaja pallade inte att fixa mig efter teatern tog bara ut snodden ur håret och tog på mig brillerna HAHA coooooling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0