sara= filmstjärna?

För nån dag sen så skrev jag ju
om att regissören hade smsat
mig klicka HÄR om ni missat
det och vill läsa om det.

Så då kan jag ju ta och skriva
vilken regissör och så, för alla
kanske inte vet att jag har gjort
en film:P

Förra året nån gång i maj/juni
så gick jag på en provspelning
för en roll i en kort film som dom
skulle spela in här i linköping.

På den här provspelningen måste
det ha gått rätt så bra för några
dagar/veckor efter det så mejlade
erik (regissören) mig och sa att
han ville provfilma mig och en till
tjej för han hade inte bestämt sig
vilken tjej han skulle ta.

Så jag åkte dit och blev provfilmad
och sen nån dag senare såg jag att
jag hade ett missat samtal (jag är inte
så duktig på att svara i telefon:P) från
erik. Han hade lämnat ett medelande
så jag tog och lyssnade på det.
Och ni kan ju bara gissa vad han sa?

Så jag fick rollen som vilde (en av huvudpersonerna)
sen började jakten på en holger
för han hade inte hittat nån bra
person som kunde spela holger.

Så jag fick spela med ett antal
killar tills vi hittade markus:)

Sen förra sommaren så höll
vi på att spela in filmen
holger&vilde som ska visas på
göteborgs film festival:)

ja har ni fått veta allt nu?
annars är det bara att gå in
envis film där det står
om filmen, det finns också bilder
från filmen och bakomkulliserna

MEN ni får ursäkta mig på
vissa bakom kuliser bilder xD
det finns ett antal heta bilder
där xD

Va det nån som orkade läsa allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0