sälja ha kvar, sälja ha kvar?

hmm nu har jag tänkt lite till på det här med kameran. men jag vet faktiskt inte vad jag ska göra...

Just nu är jag så gryyymt foto sugen! så imorrn tror jag att det blir att fota lite, jag ger kameran en chans till sen så får jag försöka bestämma mig...

Jag har ju en digitalkamera också men den suger och då menar jag suger! så köp aldrig den. Men just nu kommer jag inte ihåg vad den heter, men jag vill ha en... vad heter dom då xD en sån där kamera med skärm på fram och baksida:P den värkar så bra:)
          
Men ni kan väl tipsa (som jag sa i det andra inlägget) om en bra kamera?
                                        puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0