puss puss

nu så har jag bakat cheescake, ätit, kollat på tv, somnat framför tv:n så nu tänkte jag att jag kunde uppdatera en sista gång för idag:)

Jag skulle ju säga en sak, jooo att igår vid 12slaget så hade vi det JÄTTE MYSIGT! alla hade gått ut för att skåla och kolla på raketerna, och då så hade peder gjort en liten brasa som alla stod vid:) det kanske inte låter så mysigt men fa vad skönt och mysigt... tills erik,ludde,magnus,gunnar,peder och pappa började kasta in små raketer och sånna dära små bomber xD och sånna saker i brasan....

då fick ju alla springa för det skvätte ju massor med lågor eller vad man säger:P jaja lyckat blev det:)

NÅN SOM VILL TRÄFFAS IMORRN?:)
                                          puss puss

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0