nytt år nya tag...

förlåt förlåt för den dåliga uppdateringen idag men jag har inte varit hemma på hela dan typ:P först åkte jag och pappa och kollade på nån grej låååång borta typ xD sen åkte vi och tittade på när min syrra red så det är typ vad jag gjort idag:P

men nu ska vi typ äta lunch/midagg PIZZA! mums:) sen så ska jag baka cheescake:) För alla er som inte smakat cheescake så är det gryyyymt gott! det kanske inte låter så gott på namnet och sen när man säger vad som är i men det är verkligen gott! jag smakade första gången igår och jag trodde att jag skulle äta upp en hel sån tårta!

Jag uppdaterar KANSKE mer senare men ni får allt ta och vad nöjda med det jag skrivit idag xD för jag har verkligen inget mer att skriva:P

Eller joo men det kanske kommer senxD
                                          puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0