AHHH:@

nu börjar jag bli riktigt förbannad! min dator får vi inte att funka så jag får använda mammas och deras dator, och nu nu så börjar min mobil att sluta fungera! så jag kan inte skicka sms! jag kan ta imot men INTE SKICKA!!

Jag får verkligen damp på allt tekniskt! så jag får väll ta och använda mammas och pappas dator tills dom fått min att funka:/ men det blir inga nya bilder idag utan ni får stå ut med dom som jag har här...

Skriver mer sen när jag lugnat ner mej! men fall ni vill nåt får ni ringa...
                                     puss puss



UPDATE: MOBILEN FUNKAR NU SÅ SMSA PÅ, MEN DATORN FUNKAR INTE EN OCH PAPPA SÄGER ATT DEN KANSKE INTE GÅR ATT RÄDDA...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0