100114

hej hej:)

Viss uppdaterar jags sent idag:) haha, men jag har gått på stan från att skolan slutade till mamma slutade, för sen åkte jag med henne till maxi för att handla, snäll som jag är, haha och sen blev det pizzzzaaa till kvällsmat så jag har precis ätit och nu sitter jag här:)

Idag skulle jag vilja visa bilder på min outfit idag, för den kändes inte så lik mig... men jag spillde på tröjan (smart som jag är xD) så det blir ingen bild:/ men ni kan få en gammal och ful:P

Jaja på stan idag så bytte jag bara ett par trosor till ett par andra, och sen köpte jag nåt mer, kommer inte ihåg vad det va xD fast nu kom jag på att jag måste göra en grej, mohaha...

Men jag får se fall jag hinner uppdatera mer för jag måste plugga NO också.... prov på tisdag TRÅKIGT!
                             puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0