100108

Hejhej, lite tidigare idag va? ingen sovmorgon förstår ni:/ pappa är hemma...

Men det är ju kul att han är det förutom att han kommer in vid 9 på morgonen och ställersig och sliter av täcket och gör sin tyska väckning...thihi men idag tror jag att pappa och jag ska dra ut till landet och åka skridskor och så:)

Efter som astrid inte svararde på mina sms igår så blir det inget med henne:P men astrid fall du ser det här så får vi va typ... nån gång:)

Men idag kommer det inte bli så mycket uppdaterat , eftersom att det inte finns nån dator på landet...
                                         pusspuss

P.S ni kan ju alltid smsa:P


Kommentarer
Postat av: BAJS

Hoppas att det där var din nyårs outfit lilla fröken, annars har visst mitt halsband varit ute på vift fler gånger ser jag!!!! pussssssss

2010-01-20 @ 22:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0