010113

Förlåt för en sån sen uppdatering, men jag kom precis hem från stan nu, har gått där med issa. Blev som vanligt naglack och trosor, 4trosor och 1naglack (ni måste väll undra hur propp full min tros låda är:P men varje gång jag köper nya så kastar jag gammla:P(jag har ett helt lager men gammla och försmå trosor)) Fast jag köpte ett svart tunt skärp också, igentligen var det lite för tunt men men...

Här kommer en liten bild på naglacket:)

SARA HJÄRTA GITTER!!!
(ma ser kanske inte så bra på bilden men den glittrar massor!


Jag skriver mer sen, för nu ska jag ta och läsa lite bloggar och så:)
                                                  puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0