opsiii

tjena jag har ju helt och hållet glömt bort det där med dag saken ;) haha.

men jag tror att jag är på dag 3 så vi kör där ifrån:)

DAG 3 mina päron

vad ska man säga... Elisabeth och Stefan Svedberg. Gifta, har jobb, har varsin bil;) HAHAHA onödig fakta men pappa jobbar som platschef på rejmes bilskadercenter och mamma på bank. Pappa är bara allmänt störd och tror att han är så sjukt rolig (LINN HAN ÄR INTE ROLIG!) skämtar med allt och alla. Mamma är hon som suckar när pappa håller på och säger åt honom att försöka att vara normal. Men även hon kan vara lite störd ibland. Jaa, jag gissar på att mina föräldrar är väl helt okej? Sånna dära föräldrar som man skäms för. Som man helst inte vill ta med till stan, som man skäms så att man tror att man ska dö för när man sitter på utvecklingssamtal, sånna dära föräldrar som man innerst inne älskar av hela sitt hjärta.





Kommentarer
Postat av: LOLLO

haha stefanboii! du kan ju för tusan inte påstå att snubben inte är rolig! jag megadiggar mannen :D

2010-12-25 @ 20:52:38
URL: http://louiseedlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0