4 december 2010

God morgon:)

Gick upp vid typ 11 men har inte orkat blogga förrens nu. Idag måste jag städa mitt rum (jippie?) och så ska jag sticka till ikano för att titta på vinter skor... Är det något jag hatar så är det vinterskor! Det är så grymt fult så det är helt fucking skjukt?!

Förresten som ni ser i inlägget under har jag börjat med nedräkning till julafton:) jag håller också på med en ny design (efter som att jag är grymt trött på min fucking fula header och allt!) som jag hoppas blir klar innan julafton,vilket jag tror kommer bli svårt:P är det någon som känner för att göra en header eller nåt kommentera bara:)

Här får ni några riktigt sexiga bilder på mig och mitt krull hår:P Haha tvättade håret precis så:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0