28 december 2010

till linn: Tycker inte att du ska säga något om pluggis! Sa jag att jag hade börjat eller? nej jag sa att jag va tvungen att börja men jag skrev aldrig att jag gjorde det eller hur? och fall man inte ens har valt vilka man ska skriva så kanske man ska börja göra det. Och jag kanske inte har gjort något på lektionerna som en viss annan har gjort och har typ gjort 2 uppgifter!

God morgon:)
Vad händer idag då? Inget precis som igår... Asså jag får fan inte tag på en enda människa i hela fucking sverige! Ingen svarar och dem så svarar är bortresta! kuuuuukkkkkk vad tråkigt jag har asså... Fick förresten lite damp igår och färgade håret rött(?) orange(?) jag vet inte varför och nu ångrar jag mig som faaaan... det är asfult pluss att mitt baby hair fortfarande är brunt typ... :'( snyft varför gjorde jag det ?!



ASSÅ DET SER UT SOM PIPPI HÅR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0