20 december 2010

Thjoooo:)

Endast 4 fucking dagar kvar :O hur ska jag hinna ?! 

Va på stan idag med linn och issa. Handlade lite julklappar men är endå inte klar än. Just ja jag ska bara säga hata HATA östgötatrafiken... orkar inte ta upp det här just nu men ni kan ju bara tänka er... 

Jag orkade inte göra kalender till idag... men jag får försöka göra en till imorgon och så:) Jag tänkte (bara för att jag är så cool) att jag ska lägga upp "dagens outfit". Det låter så töntigt tycker jag vad tycker ni? Ge tips på nya ord för dagens outfit för gosh vad boring med dagen outfit...;)
                PUSSS



p.s jag ser tjurig ut JAG VET! 

Kommentarer
Postat av: lollo

fett fint! (Y)

2010-12-21 @ 08:46:55
URL: http://louiseedlundd.blogg.se/
Postat av: kattis

saknar dig min vackra vänn!

2010-12-22 @ 17:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0