ohh god!

vilken dålig uppdatering! men jag glömde faktiskt bort bloggen! Först satte jag mig ute och solade sen fick vi bråttom (jag och mamma) för vi skulle lämna gammel mormor vid tåget.

Sen åkte vi in till stan och kollade lite och köpte lite grejer och så och sen kom vi hem och nu är jag här:P så jag har haft fullt upp och har inte tänkt på bloggen. Bilder kommer sen på vad jag köpt (tror jag).

Gick och letade efter avslutnings klänning men jag är sjukt ful i klänning och jag hittade ingen.

 så tipsa om saker man kan ha på sig på skolavslutningen, jag är ingen klännings tjej så tipsa om annat men såklart så får ni ju tipsa om klänningar också! för vissa kan jag bara bli helt kära i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0