091018






1. Detta väder! ohhh typ första gången den här veckan som det inte regnar!
    underbart!

2. All mina underbara kompisar! Tack för att ni finns när jag är deppig eller
    glad TACK!

3.För att blogg.se finns. Just nu är bloggen mitt liv!





1. Vädret ! det är bode bra och dåligt! men nu när solen börjar skina och allt tinar upp blir det ju så jävla lerigt!
    och så är det sviiin kallt ute!

2. Alla jävla prov! (fast nu är det ju rättsålugnt i nån dag/vecka), no,so,svenska OHHHH! faan vad jobbigt!


Kommentarer
Postat av: sara

håller med om regnet. måste det regna hela tiden? :(

2009-10-18 @ 14:52:25
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på mina texter/dikter som jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni, killen med hjärtat

2009-10-18 @ 15:06:16
URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0