091127

förlåt för att jag varit så dålig på att blogga på senaste tiden men jag har verkligen varit så stressad! gud jag har verkligen inte haft en ledig stund och det är fortfarande inte över men SNART! jag kommer uppdatera här på bloggen rätt så mycket ikväll för jag ska bara slappa så jag tänkte att ni kanske vill veta vad jag håller på med :) 
                                   Det som jag skriver här under MÅSTE ni bara läsa för det är sjukt kul!


David i min teater är lite... ja anorlunda xD men ialla fall han har gjort massor med saker i slowmotion idag (vilket han är VÄÄÄLDIGT duktig på HOST) men jag har skrattat hela dagen xD men nu ska jag komma till saken att när vi skulle gå från teater så kastade han sig på ett staket och gjorde en snurr i slowmotion på staketet(ner förr altså) och så landade han i hund deare (stavning?? BAJS altså) HAHAHA med RYGGEN och inte fötterna HAHAHAHA det kanske inte låter så kul men fyyyy faaan vad kul det såg ut xD

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0