SORRY!

förlåt för att jag varit så sjuuuukt fålig på att uppdatera idag! jag skäms...

Nu ska jag i allafall ta och sätta mig frmaför tv:n och kolla på VICTORIA SECRET FASHION SHOW 2009 :) det ska bli spännande, men man lär ju bli gryyymt avundsjuk på alla snygga trosor och så :)

Imorrn är det ju nyår, och det lär bli tråkigt! för det är nog bara jag och erik som är"barn" och som inte får gå ut och va med kompisar och så:/ fast jag vet ite för ida kanske är där så då blir det ju lite roligare iallafall:)

Men nu ska jag ta och sätta mig vi tv:n som sagt va, men vi får se fall jag skriver mer eller fall dethär blir sista inlägget för idag:)
                             puss puss



 BILD GREJ FUNKAR EJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0